هر بیمارستان باید یک برنامه روابطعمومی جاری داشته باشد که اهداف و نتایج مورد نظر را برای مدت سه تا پنج سال طرحریزی کند. هنگامی که یک برنامه روابط عمومی در حال انجام است، برنامهریزی و به روز رسانی دورهای آن حیاتی است. بیشتر بخوانید »
روابطعمومی وظیفه برقراری ارتباط موثر با مخاطبان کلیدی بیمارستان از جمله رسانهها، ساکنین محلی، کارکنان، پزشکان، اعضای هیاتمدیره، رهبران فکری جامعه، مقامات دولتی و دیگر افراد علاقمند به بیمارستان است. بیشتر بخوانید »
بیمارستان شامل کارکنان، بیماران، بستگان، بازدیدکنندگان و هیئتمدیره میشود، درحالیکه تک تک این افراد خود در گروههای دیگری در سایر سازمانهای دولتی و اجتماعی هستند که عملکرد مجموعه بیمارستان، برخورد کارکنان، شکل ظاهری و دیگر موارد مورد بحث در این بررسی میتواند تصویری از بیمارستان در ذهن آنها ایجاد نماید. بیشتر بخوانید »
برنامه اگر نمیدانید در حال حرکت به کدام سو هستید، شما ممکن است هرگز به هدف خود نرسید. درحالیکه تقریباً برنامهریزی برای اسفند در ماه فروردین غیرممکن میباشد، داشتن یک هدف مشخص تا پایان سال بسیار مهم است. شما باید اهدافی گسترده و مبتنی بر برنامههای بازاریابی و استراتژیهای لازم را برای پیادهسازی در هرماه از طریق وقایع خاص، پستهای وبلاگ و کمپین مشخص کنید. وبسایت پاسخگو با وبلاگ (ریسپانسیو)... بیشتر بخوانید »
روابط عمومی ها از لحاظ حقوقی چه جایگاهی دارند؟ با توجه به گسترش رسانه ها و شکل گیری رسانه های نو و همچنین گسترش وظایف روابط عمومی ها، کمتر مدیری را خواهیم یافت که از اهمیت نقش روابط عمومی در سازمان آگاه نباشد؛ تاثیرگذاری روابط عمومی در رشد و توسعه سازمان امری مهم است. اهمیت توجه به روابط عمومی به عنوان یک نهاد تاثیرگذار ارتباطی بر صاحب نظران... بیشتر بخوانید »