نخستین رویداد هم اندیشى در عرصه بیمه سلامت با معرفی برگزیدگان خود در سازمان بیمه سلامت ایران به پایان رسید و از ایده پردازان برگزیده در محورهای ویژه آن تقدیر کرد. بیشتر بخوانید »
مدیر مسئول روابط عمومی نوین ایران گفت: روابط عمومی نیاز امروز جامعه و راهکار اساسی برای به حرکت درآوردن سازمان ها و نهادها در جهت هدف والای جامعه که همان رفاه اجتماعی است.
بیشتر بخوانید »
اعضای هیات نظارت بر مطبوعات با درخواست مجوز پایگاه خبری روابط عمومی نوین ایران به مدیر مسئولی و صاحبامتیازی احمد عامری موافقت به عمل آورد. بیشتر بخوانید »
جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه ۲۶ تیرماه با معرفی برگزیدگان روابط عمومیهای برتر به کار خود پایان داد. این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری روابط عمومی وزارتخانهها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در مرکز همایش های هتل بزرگ ارم برگزار شد. جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جشنواره ای برای انتخاب و معرفی بهترین الگوها... بیشتر بخوانید »
کارگاه رسانه های آموزشی سلامت با هدف ارتقای مهارت و توانایی کارکنان با محوریت آموزش به بیمار در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد. بیشتر بخوانید »
هر بیمارستان باید یک برنامه روابطعمومی جاری داشته باشد که اهداف و نتایج مورد نظر را برای مدت سه تا پنج سال طرحریزی کند. هنگامی که یک برنامه روابط عمومی در حال انجام است، برنامهریزی و به روز رسانی دورهای آن حیاتی است. بیشتر بخوانید »
روابطعمومی وظیفه برقراری ارتباط موثر با مخاطبان کلیدی بیمارستان از جمله رسانهها، ساکنین محلی، کارکنان، پزشکان، اعضای هیاتمدیره، رهبران فکری جامعه، مقامات دولتی و دیگر افراد علاقمند به بیمارستان است. بیشتر بخوانید »
بیمارستان شامل کارکنان، بیماران، بستگان، بازدیدکنندگان و هیئتمدیره میشود، درحالیکه تک تک این افراد خود در گروههای دیگری در سایر سازمانهای دولتی و اجتماعی هستند که عملکرد مجموعه بیمارستان، برخورد کارکنان، شکل ظاهری و دیگر موارد مورد بحث در این بررسی میتواند تصویری از بیمارستان در ذهن آنها ایجاد نماید. بیشتر بخوانید »